donderdag 27 december 2012

Pieta Piraat

Hallo allemaal
 hèhè na zo'n derde kerstdag ga ik weer een beetje in mijn ritme komen.
Natuurlijk weer te veel gegeten gisteren en vandaag de restjes opgemaakt.
Meegekregen van mijn moeder, want zo gaat dat dan,hè.
Nog een paar dagen dan zit het jaar er weer op en dan kunnen we weer verder met de dagelijkse beslommeringen.
Het stempeltje van dit kaartje heb ik van mijn kanjers gehad voor de kerst.
Ik kon dus niet wachten om er een kaartje mee te maken en dit is hem geworden.
Het groene ruitje is uit een behangboek geknipt. Binnenkort zullen de behangzaken wel weer een nieuwe collectie krijgen en dan houd ik me altijd aanbevolen voor de oude boeken.
Haal je best nog wel eens wat leuke achtergrondjes uit.
Heb er ook een keer geprobeerd om er scrappapier van te maken, maar daar is het papier toch iets
te dun voor en door de structuur is het wat moeilijk te lijmen. Maar een klein stukje op een kaart
gaat wel. Tot zover het lesje van vandaag, morgen weer een nieuwe dag en misschien wel weer een nieuw kaartje. Tot Blogs


5 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje , mooi eenvoudig gehouden endan komt de bloemen links boven heel mooi uit.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaartje is erg leuk geworden Brigitte.
    Groetjes ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je die stempel hebt gekregen,
    en je hebt er een gaaf kaartje mee gemaakt :)

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Pieta heb je gemaakt Brigitte, je hebt gelijk, direkt uitproberen, dan weet je wat je hebt haha, ja en nu op naar het nieuwe jaar, nog een paar daagjes en dan gaan we aan een heel nieuw jaar beginnen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief leuk kaartje heb je gemaakt Brigitte, ik vind hem helemaal leuk, grappig dat je haar Pieta Piraat noemt, het is dan ook een leuk stempeltje die je gekregen hebt, lief van ze. Slim met die behangboeken.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen