zondag 2 december 2012

Mijn gepimpte agenda

Hallo allemaal

vandaag laat ik jullie mijn gepimpte agenda voor 2013 zien.
Leuk is tie , hè?
Hier nog even een close-up van Tilda, ingekleurt met Copic en Flexmarkers,
markers dus, hihi.hi.
Morgen misschien tijd voor een kaartje, ben nu even bezig om mijn hobbykamer weer te
reorganiseren en heb net even mijn leeslijst een beetje aangepast.
Was volger van 402 blogs, beetje veel hè?
Ga het nu heel anders aanpakken, want zoals mijn man zegt:
Herman ( den Blijker) zegt altijd je kan beter tien gerechten op je kaart hebben die je uitmuntend klaar maakt dan vijfentwintig die maar zozo zijn.
Je bent minder  lang bezig om de bloglijst door te lopen en als je dan ergens een reactie achterlaat, waar ik nu eigenlijk geen tijd voor neem, krijg je vanzelf op een gegeven moment meer volgers.
Dus gaan wij eens even kijken of die strategie werkt.
Bedankt voor jullie bezoekje en laat even een reactie achter, dan ga ik dat snel ook doen.


8 opmerkingen:

  1. Wow dat is nog eens een leuke agenda superrrr
    gedaan Brigitte
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Brigitte,

    Leuk idee je agenda opfleuren. Hij is prachtig geworden.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Hoi Brigitte ,
    heel mooi gedaan . Lekker girlie in het roze ;)
    Ik zal blij zijn dat ik ook terug wat kan
    knutselen , mijn rug is stilletjesaan aan
    het genezen .

    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super gedaan Brigitte, ik vind je agenda helemaal super geworden. En ja ja bloggen kost inderdaad heel wat tijd, ik probeer altijd iedere dag bij iedereen die ik volg te reageren (en dat zijn er toch intussen iets van 280)en ben dan al gauw 3 1/2 uur kwijt. Maar blijf het wel leuk vinden om al de nieuwe creaties te bewonderen maar die tijd gaat ook zo snel hé, pfff af en toe beangstigend gewoon. Ben benieuwd of je strategie gaat werken meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Toffe agenda, helemaal roze, er zullen er vele jaloers zijn.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je dat prachtig gedaan zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. je hebt je agenda schitterend opgepimpt Brigitte en ja als je zoveel volgers hebt kun je misschien beter selectiever zijn er gaat inderdaad erg veel tijd inzitten, ik merk het zelf ook, maar het is zo leuk als je zelf ook reaktie's krijgt he? groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen