maandag 10 december 2012

Een dagje keutelen

Hallo allemaal

Vandaag had ik een dag dat ik mijn ei niet kwijt kon.
Maar eerst het vervolgverhaal van het kaartenrek.
Anita had het gisteren in haar blogpost over een kaartenrek dat ze van  haar broer
heeft gehad.
Zo'n zelfde kaartenrek heb ik een aantal jaar geleden aangeschaft.
Alleen, ik ben nogal een draaikont qua inrichting van mijn huis en mijn hobbykamer.
Dus kon het zo maar gebeuren, dat ik het kaartenrek nar de kelder verhuisde, om hem
vervolgens een week later weer naar boven te halen.
Mijn  man en mijn zoon werden gek me, uit de kelder, naar de kelder.
Vandaag was mijn zoon nog thuis en dus vroeg ik aan hem of hij wist waar dat kaartenrek stond.
Hij lag nog in zijn bed, maar als in een film van iemand die een nachtmerrie heeft gehad,
schoot hij overeind en begon te gillen.
In de kelder helemaal achterin zei hij.
Dus ben ik hem zelf maar gaan pakken.
En dus staat hij weer boven.
Nu over de kaart....
IK heb de roosjes zelf gemaakt, ik heb de blaadjes zelf uitgestanst, maar toch was het
vandaag niet zoals ik wou.
En wat dat nou is?
Ik zou het niet weten.
Nou ja, morgen of zo weer een nieuwe kans.



5 opmerkingen:

  1. Ook de zon schijnt niet alle dagen, Brigitte maar aan uw kaartje is dat niet te zien. Mooie kaart.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een verhaal Brigitte, maar je hebt in ieder geval toch weer een mooi kaartje geproduceerd en leuk die zelfgemaakte bloemetjes, groetjes en morgen weer een nieuwe dag met nieuwe kansen, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart Brigitte.
    En zo'n dag heb ik ook weleens hoor.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha wat mijn kaartenmolen wel niet teweeg kan brengen bij jullie thuis, gelukkig staat hij nu weer boven, het is toch ook een topding, ik ben er zo blij mee, zo kan je zelf ook genieten van je kaarten. Hahaha wat een verhaal, je arme zoon ..... Je kaartje is super geworden Brigitte.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is dit een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen