maandag 24 december 2012

Het laatste kerstkaartje van 2012

Hallo allemaal

na een nacht van draaien en woelen( niet ik maar mijn man) heb ik het toch nog voor elkaar gebokst
om vandaag een kaartje te maken.
Gelukkig had ik gisteren de materialen al klaar liggen.
Mijn man heeft last van een frozen shoulder, dat wil zeggen dat het kapsel van je schouder vast wil gaan zitten en dat moet met fysiotherapie bestreden worden.
Dat betekent zo min mogelijk belasten om de pezen te ontzien, maar als je een interne verhuizing hebt zoals gisteren doe je al gauw teveel en dan heb je napijn in de vorm van steken in je schouder.
En ik heb geen last van de pijn, maar ik lig er wel naast.
Nou ja, vanavond lekker vroeg naar bed , dan zal het morgen wel weer over zijn.
Nou even over het kaartje
Ik had nog een stempeltje liggen van de Action, die ik ingekleurd heb met Flexmarkers.
De bloemetjes heb  ik zelf gemaakt.
Via deze weg wil ik jullie allemaal fijne feestdagen wensen.


6 opmerkingen:

  1. Mooi kaart en sterkte voor je man.
    Fijne feestdagen Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart het beste met je man.Fijne dagen groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend voor je man Brigitte, lijkt me erg pijnlijk. Hoop dat het snel met fysio bestreden kan worden. Zelf had ik vanaf maart een nekhernia en gelukkig is dat door accupunctuur en kraken bij de fysio zo goed als verholpen, alleen in tijden van stress en veels te veel doen speelt het weer op. Wat een superleuke opmerking maakte je over mijn vloer, ik ben daar ook nog steeds superblij mee. Geeft zo een verfrissend effect. Hele fijne feestdagen Brigitte voor jou en allen die je lief zijn.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Brigitte,leuk stempeltje ook.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat vervelend voor je man Brigitte, ik weet uit ervaring hoe pijnlijk en langdurig dat het kan zijn, ondanks het woelen heb je er toch weer een schattig kaartje van gemaakt en met de flexmarkers, fijne dag nog en het beste met je man, groetjes. Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk kaartje hoor, goed dat dat toch gelukt is.
    Veel beterschap voor je man gewenst !

    Fijne laatste dagen van het jaar,
    grtjs van Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen