zaterdag 29 december 2012

Hoesten en proesten

Hallo allemaal

het is vandaag hoesten en proesten. Ben opgestaan om mijn man naar zijn werk te helpen
en ben daarna weer terug gegaan naar bed, want het water liep zo mijn neus uit.
Heb net een douche genomen met een dichte douchedeur en Vicks in een bekertje, een soort stoombad
dus.Heb nu een beetje lucht, maar ik voel me nog steeds belabberd, dus ik ga zo mijn bed weer in.
Maar eerst mijn kaartje even posten.
Het is nog een oude stempel. Het achtergrondpapier is van EP: Love Story
Heb het stempeltje ingekleurd met Flexmrkers.
En de strik heb ik natuurlijk met de Mini Bowdabra  gemaakt.
Ik ga mijn bed in, lekker uitzieken, dan kan ik morgen de reacties bekijken.



3 opmerkingen:

  1. Beterschap Brigitte, ziek maar lekker uit, slim van je dat je je bedje op hebt gezocht. Je kaartje is prachtig zoals altijd.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel beterschap, je hoort niet anders
    momenteel, iedereen lijkt wel aan de snotter te
    zijn.
    Maar je kaartje is weer heel mooi geworden,
    dat je nog de puf had om hem te plaatsen..

    Lieve grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die Brigitte, hoe kan dat nou, jij hebt toch helemaal geen tijd om ziek te worden? en dan ook nog zo'n mooi kaartje op je blog zetten, ziek maar lekker uit, hopelijk is het snel weer over, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen