vrijdag 21 december 2012

21 december

Hallo allemaal
ik ga het er voor de laatste over hebben.Vandaag zou het einde der tijden zijn en zie..
we zitten nog allemaal driftig te bloggen en kerstkaarten of andere kaarten te maken .
Nou ja, het is natuurlijk nog geen 12 uur, dus misschien dat ik er morgen nog even op terug kom.
Wat een onzin! Tenzij we er morgen niet meer zijn,natuurlijk.
Zo'n discussie had ik jaren geleden met mijn vader.
We zaten toen naar Star Trek te kijken toen hij binnenkwam.
Wat een onzin! was zijn opmerking.
Nou Pa, misschien is wel de toekomst. Kijk eens naar Jules Verne, toen die voorspelde
dat er in de toekomst mensen op de maan zouden landen, werd hij voor gek verklaard.
Ja, zei mijn vader, maar die had gelijk.
Tegen zoveel (on)logica konden wij niet op.
Maar goed, het kaartje.
Misschien wel het laatste kerstkaartje (nou ophouden) nee ik bedoel van dit jaar.
Ik wil hem mee laten doen aan de Challenge van De Creatieve Zebra, waar alles mag
 voor kerst en nieuwjaar.
Volgend jaar ga ik met veel meer challenges meedoen heb ik me voorgenomen.


5 opmerkingen:

  1. Hahaha ja we zijn er gelukkig nog Brigitte, maar ik weet ook dat er mensen zijn die er toch in geloven, zoals ook een collega van mij, die was er zo mee bezig, de hele week het weer in de gaten houden want als het volgens haar te warm zou worden zou dat een teken zijn. Was ik even blij dat ik vandaag vrij was om bij het kerstspel van Nick te gaan kijken. Je kaartje is helemaal super geworden. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Brigitte,
    Wat een LIEF kerstkaartje is dit ☺☺☺.
    Hele FIJNE en GEZELLIGE Kerstdagen en een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Brigitte, tja wat een gedoe he?, ik was er eigenlijk al die tijd nogal lacherig over, nou en als het zover is, dan zien we het vanzelf wel hoor (of niet meer haha). Je kaartje is weer erg leuk en succes bij de challenge van de creatieve zebra, ik doe ook sinds kort eigenlijk een beetje mee met de challenges, wel leuk hoor, jij hebt in ieder geval een goed voornemen! groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je kaart is hartstikke leuk, mooie kleurtjes. echt kerst. ((:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje, fijne feestdagen voor jou en je familie, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen