vrijdag 28 december 2012

Meisje op het hekje

Hallo allemaal

na het kaartje van gisteren dacht ik: "kom , laat ik eens helemaal uitpakken", en dat heb ik ook gedaan.
Het stempeltje heb ik van de Kerstman gehad en  ik heb hem ingekleurd met Flexmarkers
die ik van de Kerstman gehad heb. Het randje heb ik van de kerstman gehad, het papier ben ik zelf vanmorgen wezen halen. De glazen steentjes zijn uit eigen voorraad en de strik heb ik met de Bowdabra gemaakt.
Als ik het zo teruglees, zou ik best wel eens een verhouding kunnen hebben met de Kerstman...


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creaties.

    Gtt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, moet niet gekker worden Brigitte, die kerstman is allang weer weg en je kaartje is een leukertje geworden, mooi ingekleurd met de flexmarkers en het strikje met debowdabra gemaakt, wat een wereld ding is dat he? ik heb hem ook sinds kort, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hahaha een relatie met de kerstman, nee doe maar niet, hou jij het maar bij je man. Je kaart is een toppertje geworden Brigitte, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou je hebt lekker uitgepakt hoor met al die bling bling op je kaart. Leuk he, nieuwe spullen, daar krijg je weer inspiratie van. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk dat je mee wilt doen met de challenge!!
    Fijne dagen!!
    groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen