zondag 23 december 2012

Interne verhuizing

Hallo allemaal

ik wilde jullie even deelgenoot maken van een interne verhuizing vandaag.
We hebben mijn roomdivider naar de andere kant van de kamer verplaatst en nu staan
mijn man z'n spullen er in.
Als ik dit zo zie, heb ik best toch wel veel spullen.
Het kastje onder de kerstboom komt ook nog aan zijn kant, dan kan hij daar z'n stereo-
apparatuur in kwijt.
En nou ik toch bezig ben, hier een foto van mijn kerstboom.
Morgen weer een kaartje, als ik er tijd voor kan maken met deze hectische dagen.
Anders wens ik al mijn volgers en andere bloggers fijne kerstdagen.


4 opmerkingen:

  1. hoi Brigitte, nou dat was zeker wel een gesleep, als ik al zo naar je knutselspullen kijk (best veel) moet dat toch allemaal weer een plaatsje krijgen. Voor jou, je man en je zoon natuurlijk ook hele fijne feestdagen gewenst, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig dit, jij bent dus echt helemaal gek op roze, wat super ingericht, al dat zoete. Wat heb jij een lieverd van een man dat hij het allemaal oké vindt, had ik bij mijn exman niet mee aan hoeven komen hoor. En inderdaad pas als je alle spullen bij elkaar ziet staan, besef je pas hoeveel je eigenlijk hebt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte ermee, zo N verhuizing geeft eerst veel troep he en dan pas is het naar je zin.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Brigitte,

    Veel sterkte met je interne verhuizing, en inderdaad als je alles bij elkaar ziet wat heb je dan een hoop spullen hè.

    Liefs Bep

    BeantwoordenVerwijderen