vrijdag 7 december 2012

Engeltje

Hallo allemaal,

 vandaag heb ik een engeltje gemaakt.
Met Versamark gestempeld en daarna met glitters bestooid.
Nou , ik kan jullie vertellen, dat gééft een troep!
Vooral als je een paar nieuwsgierige katten hebt die dan ook nog af en toe aandacht vragen.
Glittertje daar, glittertje hier en hun hadden veel plezier om nog maar even in de rijmmodus
te blijven.
Strik gemaakt met de Mini Bowdabra.
De huid  en het haar heb ik met Copic markers ingekleurd en de rest met Flexmarkers.
Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn vorige blogpost, ook namens mijn zoon.



9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je heel leuk gedaan Brigitte.
    Groetjes van Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Brigitte, wat een lief engeltje heb je gemaakt, ja en die glitters dat weet wat he?, maar het geeft nu eenmaal een feestelijk effect. En die strik is mooooooi, ik heb die bow (moeilijk woord) al meer gelezen de laatste dagen, ze zijn nog wel aardig aan de prijs he? maar het is wel heel mooi, dat moet gezegd, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, lieve kleurtjes heb je gebruikt groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel schattig kaartje.
    Leuk met dat glitter.

    Fijn weekend.
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, schattig engeltje
    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superschattig kaartje heb je gemaakt Brigitte, ik vind hem prachtig en inderdaad ik herken het dat glitter kan een lekkere troep geven en zeker rood, dat zie je zo lekker overal.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart hoor, zeker ook met al die
    glitters, ziet er geweldig uit.
    Mijn katten zijn ook al zo nieuwsgierig en eentje
    gaat nu steeds in de kast liggen bovenop al mijn
    papier en hobby spullen hahaha.

    Fijne dagen, lieve grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje en zo mooi ingekleurd en wat die glitters betreft ik zit ook altijd onder als ik ermee werk
    groetjes malika (België)

    BeantwoordenVerwijderen