maandag 3 december 2012

Bedankt Mario

Hallo allemaal

hier is dan het beloofde kaartje.
Het is een nostalgisch kaartje geworden.
Maar dat valt nog vies tegen, ben er al met al en met tussenpozen toch bijna een hele
middag mee bezig geweest, tussen het wassen door.
Het plaatje heb ik van mijn zoon gehad.
Ik had hem zaterdagmiddag naar de hobbyzaak gestuurd om voor mij het
Hobbyjournaal te halen.
Als ik zelf ga, kom ik namelijk nog wel eens in de verleiding om de hele winkel
leeg te kopen.
Komt hij met een knipvel aan.Nou ja, hij heeft het dan niet van een vreemde, zullen we
maar zeggen.
Maar gelukkig is het wel bij dat ene knipvel gebleven.
Welkom op mijn blog, Patricia en Tonny.
Ik ga zo eens even neuzen, wat voor moois jullie maken.
Dat was het weer voor vandaag, tot de volgende keer.


16 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje, mooi hoor!!! Leuk zo'n zoon die eens wat voor z'n moeder meeneemt!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je gemaakt, prachtige mal,
    en de kleuren kunnen goed bij dit mooie plaatje.
    Dank voor je reactie op mijn blog, moest ik er
    om lachen, maar straks tegen de pasen zal je
    vast wel weer gehaakte eierhoesjes zien hoor,
    whahahaha.
    Leuk dat je me volgt, al kan ik je niet vinden,
    maar jij maakt ook hele leuke kaarten, ik ben ook
    volger bij je geworden !

    Fijne avond nog, grtjsss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Brigitte, je hebt een lief vintage kaartje gemaakt, klinkt bekend hoor om meer te kopen dan je eigenlijk van plan was, volgens mij is dat een soort virus waar veel creadames mee besmet zijn geraakt!
    groetjes van Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi nostalgisch kaartje Brigitte, je hebt in ieder geval eer van je werk, lief van je zoon dat hij een knipvel voor je heeft meegenomen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schitterend kaartje is het geworden Brigitte ook al heeft het je de hele middag gekost, het resultaat mag er zijn. Wat ontzettend lief dat je zoon dit schitterende plaatje heeft meegenomen, dat is toch helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een ontzettend leuk kaartje heb je gemaakt, en je zoon verdient een pluim, dit zou die van mij nooit doen !!!!
    @ bedankt voor je lieve berichtje op mijn blog, maar Jan hoeft maar iets te zien en als het na te maken is en hij heeft de materialen maakt hij het wel even. super handig zo'n man !!
    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt er een volger bij, want je maakt leuke dingen !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super mooi kaartje Brigitte en wat heeft je zoon goede smaak. Hoe ging dat nu weer van die appel en die boom ?.... Juist ja.

    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een super mooi kaartje,met een mooi nostalgie plaatje.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel mooi kaartje zeg, en je zoon heeft mooie plaatjes uitgezocht
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart en wat leuk dat hij dit knipvel voor je heeft gekocht.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauwwwwww een hele mooie kaart heb je gemaakt. super.!! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuke vintage kaart. ooi gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dankjewel voor je berichtje op mijn blog.
    Mooie vintagekaart heb je gemaakt zeg.
    Leuk als je kinderen meedenken met je hobby.

    Gr. en tot een volgende keer
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi,
    Leuk zo'n nostalgische kaart. Krijg gelijk zin om ook zoiets te maken.
    Groetjes, Joyce

    BeantwoordenVerwijderen