woensdag 12 december 2012

Goed en slecht nieuws

Hallo allemaal

zoals de titel zegt heb ik alles deze week weer meegemaakt.
Eerst het goede nieuws dan maar...
Een paar dagen geleden meldde ik al dat Mario, onze zoon, dinsdag zou gaan solliciteren.
En met gunstig resultaat, hij gaat maandag beginnen. Leuk, hè?
Helemaal enthousiast kwam hij na de sollicitatie binnen. 'En weet je wat ook zo leuk is,
ik hoef maar een week te werken en dan ben ik twee weken vrij.En vrijdags werken we maar tot
12 uur"
En nu het minder goede nieuws. Een paar weken geleden had ik een cliffhanger. Nou, dat was dus dat ik meegedaan heb aan een race voor een DT team,en dat ik er dus niet bij zit.(boehoehoe)
Maar ja, er zijn ergere dingen in het leven. En misschien komt mijn tijd nog wel.
Vanmiddag naar het ziekenhuis geweest voor een blaasonderzoek. Er zat wat bloed bij mijn ontlasting
dus 29 januari zit ik de hele dag in het ziekenhuis.
Hebben jullie trouwens wel eens zo'n eigenwijze kat gezien? Ze ligt gewoon op mijn bureau, achter
mijn Cricut ìn het mandje waar ik mijn afsnijsels bewaar.
Kun je het nog gekker verzinnen?
Maar goed, nu even over het kaartje:het ruitje is een stukje behang  wat ik als "monster"
meegenomen heb bij de een of andere doe-het-zelf zaak. Het plaatje komt van de Action.
De bloemetjes heb ik zelf gemaakt.



13 opmerkingen:

  1. Hallo Brigitte,

    Wat leuk voor je zoon en wens hem veel succes met zijn nieuwe baan.
    jammer voor je dat je niet gewonnen hebt, maar inderdaad zoals jezelf al zegt, er zijn ergere dingen.
    En tot slot, je kaart is erg leuk.

    Groetjes Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje dat je zo lang nog moet wachten om naar het
    ziekenhuis te gaan. Hopelijk gaat alles tot die
    tijd nog goed.
    Hahaha ik moet wel lachen om je kat, het blijven
    eigenwijze dieren, ik heb er ook 2, en een daarvan
    ligt graag in mijn hobbykast tussen al het papier.
    Jammer dat je niet in het DT zit, maar wie weet
    komt er nog een kans voorbij.
    Je kaartje is erg leuk, leuk plaatje en mooie
    kleuren.

    Fijne dagen, grtjs Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Brigitte, fijn voor je zoon,zeker in deze tijd, voor jou is het jammer, maar zoals je zelf zegt, er zijn ergere dingen en een volgende keer
    doe je gewoon weer mee, lief kaartje heb je ook weer gemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou daar gaan we dan proficiat voor je zoon met zijn baantje, heel veel sterkte in januari bij het onderzoek.En je kaartje vind ik heel leuk geworden Brigitte.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met de baan voor je zoon. Fijn voor hem, zeker in deze tijd.
    Vervelend eigenlijk dat je zolang moet wachten voor je in het ziekenhuis terecht kunt.
    leuk kaartje heb je gemaakt.

    Grt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat super voor Mario Brigitte, ik vind het helemaal geweldig voor hem en ook voor jullie natuurlijk. Dat is toch super. Lang leve de stagebegeleider. En meis jouw kans zal echt nog wel komen hoor om als designer ergens te mogen werken, je maakt prachtige dingen dus daar ligt het niet aan. Geweldig die foto van je kat (of was het nou poes), heerlijk toch. Je kaartje is ook weer helemaal lief.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super voor je zoon, toch ook een mooi vooruitzicht. Jammer voor u maar het zal wel allemaal goed komen. Je kaartje is te gek zo met dat glitterpapier.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met je zoon dat hij een baan heeft en voor dat DT schap wie weet komt er nog een kans.
    Kaartje is leuk geworden.
    groeten LEnie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Brigitte,
    ben een beetje laat met reageren...maar ik kom even kijken op je blog. je had zo leuk gereageerd op mijn sinterklaas tag. super!! erg mooi om te lezen.
    wat fijn dat je zoon een baan heeft.
    je minder goede nieuws...bah...ik wens je veel sterkte! en ik hoop daarna weer op het goede nieuws van je..(:...(het uitslag van de onderzoek)
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jouw tijd komt nog wel hoor, gewoon blijven proberen en plezier hebben aan je hobby, heerlijk die foto van je kat. Hartelijk gefeliciteerd met de nieuwe baan van je zoontje en voor jezelf: ik hoop dat het blaasonderzoek meevalt en ze snel een oplossing van het probleem hebben, knuf, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ach Brigitte, heb ik gisteren nog bij je
    gereageerd, maar wist ik natuurlijk niet dat je
    het over het SL dt had, maar ik vind het echt
    zonde voor je. Heel jammer.
    Ik hoop dat er wel ergens nog eens een kans voor
    je is !
    Bedankt voor je bezoekje aan mijn blog !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik klik te snel op verzenden,
    maar natuurlijk ook nog
    lieve groetjes van mij ☼

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat jammer van het DT schap, maar wie weet ooit ....
    Leuk voor jullie zoon. En je kaartje is erg leuk geworden. Ja waar die behangstaaltjes niet goed voor zijn.
    Ik zag net, dat je uit Vlaardingen komt. Daar ben ik geboren en opgegroeid. Grappig.
    Fijn weekend en groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen