donderdag 7 februari 2013

Week 6 kaart 6

Hallo allemaal
ik had het toch gisteren over de verbouwing , nou vandaag heb ik mijn hobbykamer maar weer eens onder handen genomen.
Een paar weken geleden heb ik de roomdivider naar beneden verhuist en wat een spullen daar allemaal uitkomen, je wil het niet weten!
En dat moet dan allemaal weer verdeeld worden over de resterende ruimte.
En dan ben ik ook zo''n rommelkont dat ik een mand met tijdschriften op mijn bureau heb staan om voorbeelden uit te halen. Doe ik niet altijd, meestal zit ik achter youtube.
Maar als je een klein hobbykamertje hebt , is het gauw vol.
Dus moest de bezem er maar weer eens doorheen.
Dit zijn mijn planken voor de "renovatie".
En dit erna.
Vandaag wil ik het tweede wekelijkse kerstkaartje voor Yvonne's 52 weeks of Christmas plaatsen,

want vorige week heb ik overgeslagen dus post ik er deze week twee, want dan klopt de telling weer.
52 kerstkaarten is 52 kerstkaarten en geen 51.


6 opmerkingen:

  1. Dat ziet er weer keurig opgeruimd en overzichtelijk uit Brigitte, kost altijd eventjes wat tijd maar daarna heb je altijd weer een heel tevreden gevoel. Je kerstkaartje is weer prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er mooi uit hoor!! Leuk hobbyhoekje zo!
    En leuk dat je weer meedoet met een nieuwe kaart!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hobbyhoekje, Brigitte. Als alles zijn plaatsje krijgt vind je de dingen ook vlug terug. Ik heb een zeer grote hobbykamer en ben ook een rommelkont. Als ik de dingen niet een beetje in de hand hou, vind een kat daar haar eigen jong niet meer in terug. Je kerstkaartje ziet er weer beeldig uit.
    Lieve groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik moet ook hoognodig aan de slag op mijn hobbykamer maar ik weet nog steeds niet hoe ik mijn papier moet opbergen.Maar jouw kaartje ziet er weer goed uit.groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi Brigitte, helaas heb ik niet de beschikking over een eigen hobbyruimte, ik zit gewoon aan onze grote eettafel, ik noem het altijd mijn stamtafel. Wel heb ik mijn spulletjes in een paar kasten staan, anders weet ik niet meer waar ik moet lopen haha. bij jou ziet het er weer lekker overzichtelijk uit, is af en toe even nodig he? Je kaartje is ook weer een plaatje en je bent nu weer helemaal bij met de kerstkaarten, groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fijn dat alles weer een plaatsje heeft en het ziet er ook netjes uit totdat je weer begint.....
    Leuke kaart

    BeantwoordenVerwijderen