zaterdag 9 februari 2013

Valentine Girl

Hallo allemaal

vandaag heb ik een easel kaart gemaakt.
Deze stempel heb ik gisteren aangeschaft en ik vond hem zo leuk, dat ik er gelijk een kaartje mee wilde maken. Ik wil hem mee laten doen aan de challenge bij Krea2day
Ik kon niet kiezen tussen de beide foto's, dus heb ik ze er allebei maar op gezet.
Ik heb een stans gebruikt van MD, en het stempeltje is van Yvonne Creations.
Het roosje is zelf gemaakt, ook met een mal van MD, de takjes heb ik gemaakt met een Floral
Punch. De twee hartjes op de achtergrond  zijn van Memory Box.
Mijn goede voornemens staan nog steeds, alleen heb ik er vandaag geen puf meer voor.




9 opmerkingen:

  1. Je kaartje is leuk geworden en het is een heel lief stempeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje heb je gemaakt Brigitte, ik vind hem super geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Brigitte, hele mooie easelkaart heb je gemaakt voor de challenge bij krea2day en leuk dat je gelijk je nieuwe spulletjes heb kunnen gebruiken, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Brigitte hier zal de ontvanger wel heel blij mee zijn.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen

  8. Wow Brigitte ,
    dit is een prachtige kaart !!
    Mooie zoete kleurtjes en leuke stempeltje .

    Fijne zondag Jenny

    BeantwoordenVerwijderen