woensdag 13 februari 2013

Een geboortekaartje

Hallo allemaal

gisteren was het zo'n dag dat je beter in je bed had kunnen blijven.
Mijn wasmachine is namelijk naar de knoppen.
Hoorde bij het versnellen naar de centrifuge al een raar geluid, maar dat ging nog.
Tot hij op volle toeren ging, toen leek het net of hij door de muur zou gaan.
Bij nader onderzoek is er een hap uit het deurrubber en er zit een bult in , die er nooit
gezeten heeft.
Hij slingert dus a-symmetrisch.
Gelukkig had ik nog een potje voor onvoorziene uitgaven.
De nieuwe wasmachine word morgen bezorgd.
Nadat we de schok te boven waren en we de nieuwe hadden besteld, zegt mijn man:
"Een Valentijnskado'tje van driehonderd euro"
Ach, je kan blijven treuren en sippen, maar daar word je niet mooier van.
Dus heb ik, in het kader van een nieuwe wasmachine, vandaag maar een geboortekaartje gemaakt.
Ik was namelijk door mijn voorraad heen.
Dit is de vrouwelijke versie en er zal best binnenkort een mannelijke versie aankomen, dat voel ik
gewoon.



8 opmerkingen:

  1. Ach weet je, machines gaan een keer kapot. Je moet maar denen wij hebben ook niet het eeuwige leven !!
    Maar je hebt wel een erg leuk baby kaartje gemaakt en ben benieuwd naar de mannen versie !!!

    groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lief kaartje en ja balen van de wasmachine.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief zijn ze he' die plaatjes jij hebt er een mooie kaart mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi brigitte,
    Superlief babykaartje...mijn complimenten..en toch ook wel weer fijn..een nieuwe wasmachine...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oi, dat is wel even balen van de wasmachine, ook al weet je dat die dingen kapot kunnen gaan, het valt toch altijd weer tegen. Maar je hebt een superlief babykaartje gemaakt, zeker van je nieuwe plaatjes van vorige week? groetjes weer Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De wasmachine is balen, eigenlijk komt het nooit uit.....maar je kaartje vind ik schitterend ze blijven zo leuk deze plaatjes van vroeger.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hé wat balen zeg Brigitte dat je wasmachine de geest heeft gegeven, daar word je niet vrolijk van maar gelukkig had je nog een potje met geld liggen en hebt weer een nieuwe, want tja zonder kunnen we nu eenmaal niet. Wat een superlief babykaartje heb je gemaakt, echt een toppertje.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooooh, dat zijn altijd van die uitgaves die je net niet kunt gebruiken.
    Maar je kunt helaas niet zonder. Nu maar hopen dat de nieuwe nog heel wat jaartjes mee gaat ;-)
    Je kaartje is in ieder geval een plaatje geworden. Lief plaatje heb je ook gebruikt.

    Liefs, Diana.

    BeantwoordenVerwijderen