maandag 25 februari 2013

Nog meer lente

Hallo allemaal

jullie denken vast wat bedoelt ze nou, nou ik verlang naar de lente!
En misschien dat ik dat onbewust wel een beetje verwerk in mijn kaartje met al die
vlinders. Of is dat nou een zomerverschijnsel, want dan verlang ik naar de zomer.
Ik ben gisteren op de valreep van het weekend nog even naar de huisartsenpost geweest, want ik was ineens zo benauwd.
Ik loop al vier weken met een schorre stem en hoest ook al vier weken.
Toen ben ik namelijk naar de dokter geweest en die constateerde griep en een luchtweginfectie.
Daar heb ik wel medicijnen voor gehad, maar het is eigenlijk nooit weg gegaan, die luchtweginfectie dan.
Nou heb ik een puffertje gehad en paracetamol om de hoest te onderdrukken met codeïne als luchtwegverwijder. De dienstdoende arts vertelde er ook nog bij dat ik mijn temperatuur in de gaten moest houden, want het zat tegen longonststeking aan.
Maar het gaat wel over voor ik een jongetje ben , hoor, dus over naar mijn kaartje.
Zie je wel, allemaal vlindertjes!
En natuurlijk in mijn favoriete roze. De randjes heb ik geëmbost en met een potlood ingekleurd.
Vandaag had ik er weer een nieuwe volger bij, welkom Nans en Richtje was er van de week
al bij gekomen, ook welkom en bedankt voor de reacties op mijn vorige kaartje. Jullie moeten
het mij niet kwalijk nemen dat ik niet overal een persoonlijke reactie achterlaat als ik een blogrondje maak, maar ik ben leesblind en dus moet ik meestal samen met mijn man een blogrondje maken. Hij leest wat er staat en reageert eerst op het verhaal en dan op het kaartje. En dat kan ik dus niet. Maar hij heeft nu wat dingen opgeschreven , die ik dan over kan nemen en zo kan ik dan zelf alleen een rondje langs de blogs maken.



12 opmerkingen:

  1. Jeetje Brigitte pas je wel een beetje op jezelf, dat is niet niks om bijna tegen een longontsteking aan te zitten, sterkte. Ik hoop dat de medicijnen aan gaan slaan. Je kaartje is weer een toppertje, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Brigitte, alweer zo'n schattig kaartje en natuurlijk in de kleur roze. Wat vervelend voor je dat je het zo benauwd hebt, gelukkig heb je er medicijn voor gehad. Fijn dat je man zo lief is om jou een beetje te helpen met bloggen, wie weet kun je nu zelf ook wat bekijken, groetjes en succes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Brigitte je kaartje is zeker weer de moeite
    waard, heerlijk roze en die vlindertjes doen
    het zeker goed, geweldig zelfs :)
    Veel beterschap gewenst !

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een hele mooie kaart met een lief plaatje.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Aller eerst beterschap!
    Lief kaartje heb je gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Brigitte, kijk je een beetje uit? Ik heb net 2 weken in bed gestoken met griep en een luchtwegeninfectie. Je kaartje is weer prachtig. Ik denk dat iedereen ondertussen naar de lente snakt.
    Groetjes

    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Brigitte,gauw beter worden hoor.Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Brigitte,
    Ik ben even op je blog komen kijken. Schattige kaartje. En als je moeite hebt met al die blogs, moet je gewoon doen wat je kan.
    Je hebt het zo te horen al moeilijk genoeg.
    En ik ken dat probleem. Heb het vorig voorjaar 6 weken gehad en toen begon het in het najaar weer. Medicijnen hielpen niet veel, die puf ook niet.
    Ben naar de homeopatische drogist gegaan en die raadde me het volgende aan: KRUIDENSIROOP van ARKOPHARMA.
    6,95 grote flacon, tot 4 maal daags een lepel. Hielp enorm.
    Heb er soms weer last van, dan neem ik een kleinere lepel 1 maal per dag.
    Super.
    Proberen waard.
    MAAR pas goed op jezelf met dit weer.
    Succes met de kaartjes. Kom gerust kijken naar mijn kaartjes, maar een berichtje hoeft niet hoor.
    Gr Leny
    PS Mijn man helpt me ook maar met kaarten en stukjes snijden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh, Brigitte, dat is me toch een verhaal...klinkt niet zo mooi om tegen longontsteking aan te zitten, sterkte en beterschap...Je kaartje is helemaal top, leuke mierzoete kleurtjes, prachtig alles verwerkt! Super hoor...en onze mannen, ze zijn goud waard, elk op zijn eigen manier!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een heerlijk kaartje! Ik verlang ook zo naar de lente, al is het alleen maar de zon die lekker schijnt.
    En het is al eerder gezegd, houd je zelf wel goed in de gaten hoor. Ook ik zit met de trammelant van een longontsteking, het begon met keelpijn, toen hoesten en hoge koorts en na, schrik niet) bijna 3 weken vond ik het welletjes, heb ik een anti biotica gehad, maar heb nog last.
    Beterschap en groet van Alexan

    BeantwoordenVerwijderen