vrijdag 22 februari 2013

Een beetje lente

Hallo allemaal

ben van de week niet zo actief geweest op kaartenmaakgebied.
Meer bezig geweest met de digistempels en hoe die te printen.
Ik heb vanmiddag DCP papier aangeschaft, dus het gaat helemaal goed komen.
Alleen ben ik computertechnisch niet zo onderlegd, dus moet ik even wachten op mijn man
om ze daadwerkelijk te kunnen printen en die krent is dan zo dat ie er vier op één A4-tje wil printen.
Dus is het nog even uitvogelen hoe we dat in het vat gaan gieten.
De stempel van dit kaartje heb ik vorige week aangeschaft. Hij was als voorbeeld al ingekleurd, maar ik
heb natuurlijk de kleuren enigszins aangepast. Het bloesje leek namelijk verdacht veel op geel en geel is niet mijn lievelingskleur, zoals bekend.
Dus heb ik hem gewoon in mijn favoriete pasteltinten gekleurd, afgewerkt met blauw lint en strikken , gemaakt met de Mini-bowdabra.
Fijn weekend allemaal.



9 opmerkingen:

  1. Je kaartje ziet er fantastisch uit Brigitte
    Fijn weekend liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Whahahaha !!! Hoe dat jij dat zegt , zo
    van die krent !!! Foei Brigitte dat zeg je
    toch niet ,van je ventje ;););)
    Je kaartje is heel mooi geworden .

    Fijn weekend Jenny xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Was dat maar waar, Brigitte, een beetje lente. Daar ben ik na die vrieskou van vandaag wel aan toe. Ik kwam vandaag voor het eerst in 14 dagen buiten en heb mijn portie wel gehad. Leuke kaart en dat kleuren heb je goed gedaan want geel vinden de meeste van ons niet de leukste kleur.
    Fijn weekend

    Groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een schattig kaartje heb je gemaakt Brigitte, ik vind het een toppertje. Succes met de digi's uitprinten.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi is ie geworden Brigitte.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lente, met jouw kaartje komt het weer wat dichterbij...moet je niet buiten komen! Een prachtige lente kaart Brigitte! Lieve kleurtjes, je wordt er gewoon vrolijk van.
    Succes met het printen!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Brigitte, is er lente bij jou? Aan je schattige kaartje te zien wel, maar ik heb net de hond even uitgelaten, nou ik kan je vertellen het voelt als hartje winter hoor, brrrr. Goed van jou dat je het papier hebt gekocht en ik ben net als je man hoor, ik wil er ook 4 op een A4. Dat gaat echt goed hoor, plaatje in word zetten en dan kun je het vergroten of verkleinen, wat je wilt, klein is ook leuk op een klein kadootje bijv. succes en als je vragen hebt, laat het maar weten, had je nog wat aan mijn mails? groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een lieffie, prachtig, fijn weekend, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen