dinsdag 19 februari 2013

Een vriend uit duizenden

Hallo allemaal

wat heb ik toch een lieve blogvolgers.
Roep ik tips en suggesties zijn welkom en hoppa, de tips en suggesties zijn niet van de lucht.
Bedankt allemaal hiervoor, ik ga er zeker mee aan de slag, al moet ik af en toe het technische
gedeelte even tot me laten doordringen.
Het kaartje van vandaag is ook een digistempel, ingekleurd met Copic markers.
Kunnen jullie mij tips geven hoe ik schaduwwerking krijg in het haar?
Want ik zit me een rotje te kleuren met drie verschillende kleuren en uiteindelijk zie je er geen snars van.
Natuurlijk ben ik niet van mijn favoriete kleuren afgestapt en met die kleuren springt het groen er heerlijk uit.
Bedankt voor alle reacties en het bezoeken van mijn blog.

9 opmerkingen:

  1. hallo Brigitte,ik heb het zelfde probleem met inkleuren maar jouw kaart is toch wel mooi hoor.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje zeg, en het is je toch
    goed gelukt om mooi in te kleuren :)

    Fijne knutselweek nog gewenst :)
    Lieve grtjsss van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Brigitte, schattig kaartje heb je weer gemaakt en de kleuren zijn hartstikke goed gelukt hoor. Wat ik nog wel eens doe is even op youtube zoeken op bijv. schaduw kleuren met copics of flexmarkers, dan geeft die echt wel een resultaat en de rest is gewoon oefenen, groetjes en succes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer een schitterend kaartje gemaakt Brigitte en wat de schaduw in de haren betreft, dat lukt mij de ene keer ook beter dan de andere keer hoor, heb net zoals Jeannette heel veel filmpjes op Youtube bekeken en daar kan je ontzettend veel tips krijgen en steek je ook heel veel van op, zelf gebruik ik meestal 3 kleuren voor het haar, eerst de donkerste, daarna de een na donkerste en met de lichtste kleur meng ik alles, daarna gebruik ik nog een keer de een na donkerste waar ik nog wat aan de randen doe, is ook zo moeilijk uit te leggen. Ga maar eens kijken op youtube, je zal zien dat het je gaat helpen meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi kaartje en ja op you tube kun je veel tips vinden over inkleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Brigitte! Ik ontdek nu pas je blog, I'am so sorry! Ben je gelijk gaan volgen! Je volgt mij al langere tijd en ik dacht dat ik je wel volgde...klein beetje dom...

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart!
    Ik kan je niet verder helpen
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen