woensdag 9 mei 2012

Het touwtje doorgeknipt.

Hallo allemaal

vandaag heb ik even tijd gevonden om een kaartje te maken.
Overigens, met mijn zwager gaat het uitstekend, bedankt voor de hartverwarmende reacties.
Hij is vorige week donderdag uit het ziekenhuis ontslagen.

Maar nu even over het kaartje.
Het grijze achtergrondje wat jullie zien is een streep duct-tape , wat ik door de cuttlebug
gehaald heb om te embossen. En dan krijg je een héél leuk effect. Dan lijkt het inderdaad of
de embossing er helemaal apart op ligt. Ik heb het ergens opgeduikeld op Youtube.
Dat is trouwens een nieuwe verslaving van mij, youtube filmpjes kijken.

Gelukkig heb ik nog wat kaartjes in voorraad om te posten , want ik moet me eerst even melden
bij de oogarts.


Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden en tot de volgende keer.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten