donderdag 24 mei 2012

Robin Hood

Hallo allemaal

dit kaartje heb ik gisteren gemaakt.
Achter het boeketje zit een verhaal.
Tien jaar geleden kreeg ik van een kennis héél veel meeldraadjes om bloemen te maken.
Toendertijd maakte ik nog geen bloemetjes, maar ik wist wel iemand die er vast wel blij mee was.
Ik heb de hele partij aan mijn nicht gegeven, want die wist wel iemand.
Ze werkt namelijk in de thuiszorg.
Pasgeleden vroeg haar cliënt of ze wilde helpen om de zolder op te ruimen.
Zij samen dus naar boven waar de meeldraadjes nog lagen.
Ik heb ze nu weer gedeeld met mijn nicht.
De moraal van dit verhaal: De koekjes die voor jou gebakken zijn, krijg je toch wel.




1 opmerking:

  1. wat een grappig verhaal Brigitte, en leuk dat je er nu zelf iets aan hebt haha, overigens een schattig kaartje, met de flexmarkers gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen