donderdag 17 mei 2012

With all my love

Hallo allemaal

het wordt haast een gewoonte dat ik iedere dag een kaartje post.
Bij dit kaartje heb ik me laten inspireren door het kaartje wat Nicole gisteren gepost heeft.
Ik heb nog nooit zo'n kaart gemaakt, maar na wat surfen op youtube heb ik gevonden hoe het
moet en dit is het resultaat.
Het achtergrondpapier is uit het nostalgische patronenkarton van de Action.
Voor het hartjesrandje heb ik een borderpons van Martha Stewart gebruikt,.
Op de kaart heb ik eerst een hart geplakt van Memory Box: Cupid Heart.
Daar overheen een multiframe van Nellie Snellen.
De bloemetjes zijn van Doe@ding.
De tekststempel is van Nicole Verkooyen , gestempeld op een label van Memory Box.

Vinden jullie het wat?
Of is het tevéél over the top(pers) Nicole?

Ik heb trouwens ook mijn  hobbyspullen opgeruimd en ben héél veel tegengekomen
wat weg mag. Kijk hier of er iets van je gading bij is.
Fijne hemelvaartsdag verder.




1 opmerking: