woensdag 25 april 2012

Wegens omstandigheden...

Hallo allemaal

vandaag post ik andermaal twee kaartjes. Een die ik gisteren gemaakt heb...
deze had ik gemaakt voordat ik het bericht kreeg dat mijn zwager een hartstilstand gehad heeft.
Gelukkig is alles goed afgelopen, hij zal alleen tien stappen terug moeten en hij krijgt een
defibrillator ter grootte van een pacemaker in zijn borst.
Deze heb ik vandaag gemaakt. Misschien dat ik in mijn hoofd nog bezig was met het gebeuren van gisteren
en daardoor onbewust voor sombere kleuren gekozen heb.En een iets soberder kaartje dan jullie van mij
gewend zijn. Mijn excuses hiervoor.
Morgen probeer ik een iets vrolijker kaartje te maken, maar als het niet lukt, dan weten jullie  hiervan
de reden.
Ik hoop dat jullie deze twee wel leuk vinden.

3 opmerkingen:

  1. Ik vind ze beiden heel leuk; wat een naar nieuws van je zwager, wens hem een spoedig herstel, iedereen zal er wel van geschrokken zijn.
    Groetjes Kizzy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je twee kaarten mooi,ondanks het nare nieuws wat je heb ontvangen.
    Ik wenst hem een spoedig herstel toe.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je volger bent geworden van ons blog. We komen gelijk even bij je terug kijken. Je kaartjes zijn prachtig.
    Wens je zwager beterschap.
    groetjes Tessa & Anke

    BeantwoordenVerwijderen