dinsdag 3 april 2012

Double Doet het weer

Hallo allemaal

mijn belevenissen van vandaag zijn zeker een verhaal waard op mijn blog.

Vandaag  heeft mijn  man mijn Dubble Do gemaakt.
Vanochtend begonnen , maar vanwege het ontbreken van goed gereedschap ben je daar
toch langer mee bezig dan je denkt.

Vanmiddag vroeg mijn man kijk nou eens of hij weer werkt want daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
Ik dus een sjabloon gepakt, degene waar hij op kapot gegaan is en ja hoor..... hij deed het niet.
Ik het sjabloon door de Cuttlebug gehaald, want ik denk ik ben niet voor één gat te vangen.
Deed het ook niet.
Dus ik mailen naar Nicole wat ik fout doe. Mijn man ook nog even uitgelegd wat ik bedoelde en toen kwam het....
In de Dubble Do moet je het sjabloon altijd met de snijkant naar boven liggen anders ondervind je
teveel weerstand.
En dat wat het dus.... ik had hem met de snijkant naar beneden gelegd.
Foutje, bedankt!

En dan mailt mijn man ook nog naar Nicole dat ik niet blond ben!

Nou ja, eind goed al goed.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten