zaterdag 7 april 2012

Hartelijk gefeliciflaptaart

Hallo allemaal

zoals beloofd zou ik ter gelegenheid van de verjaardag van mijn man een taart posten.
Bij deze.

Het geheel is gemaakt van schoenendozen. Deze heb ik beplakt met wit behang, wat je bij de Action kan halen. Daarna een strook wit kant, wat ik op de markt gekocht heb, in het midden geplakt en precies in de uitsparing van het kant een bloem van de Kruidvat.
Het roze lint met balletjes komt ook bij de Action vandaan.
De bloem bovenop de taart heb ik gemaakt met kant van de markt.
Je maakt eerst een rozet van het kant, daarna plak je er een grote knoop op en daarop een roosje.
Ik hoop dat jullie het een leuk project vinden. Zelf ben ik er apetrots op.
En zo zie je, ook met een kleine beurs kun je leuk knutselen.
Vrolijk Pasen.



1 opmerking:

  1. hoi Brigitte, wat een leuk idee is dat en het ziet er gezellig uit, om in te bijten haha, groetjes weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen