maandag 19 november 2012

Mijn eerste vintage kaartje

Hallo allemaal

vandaag heb ik mijn eerste vintage kaartje gemaakt, maar het zal zeker niet de laatste zijn.
Met het stempeltje ben ik even aan het worstelen geweest. Het is namelijk uit een stempelset
die niet geleverd is met een lijmlaag en het rubber is vrij dun.
Dus hoe nou te stempelen?
Nou had ik een lijmpen die niet lijmde, dacht ik, en die lag al in de prullenbak.
Maar dat blijkt dus zo'n tijdelijke lijmpen te zijn, lijm erop en lijm eraf
Dus heb ik met die lijmpen de stempel op een acrylblok geplakt en gestempeld.
Die lijmpen heb ik nou weer in de la liggen
Komt volgende keer weer van pas als ik een kaart ga maken met de volgende stempel.
De stempel is uit de eerste set van Creamiep, de bloemen heb ik gemaakt met een stans van Crealies en het lint komt weer van de markt vandaan.
De tekststempel is van de nieuwe set van Nicole.
Ik vind hem geslaagd voor de eerste keer, en jullie?


2 opmerkingen:

  1. Hij is schitterend geworden Brigitte je eerste vintagekaart, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel goed geslaagd Brigitte, zeker voor herhaling vatbaar. Je hebt het goed opgelost met die stempel, ja, je bent creatief of niet he? hihi, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen