maandag 12 november 2012

Kerstbal 2

Hallo allemaal


hier is tie dan, kerstbal nr 2.
Gaaf he, met die nostalgische foto's, ik vind dat zelf waanzinnig leuk.
Veel meer heb ik eigenlijk niet te melden.
Oh ja, Nicole heeft haar blogadres veranderd én ze geeft een candy weg bij 3450 volgers, dus
ook daar wil ik wel aan meedoen.

Dus bij deze, Nicole zet mij maar op de lijst voor die Candy.
Ze geeft 50 Promarkers weg met opzettip.
En ik ben nog bezig met een bijouteriekistje, maar die post ik wel als ie af is.
Tot blogs.



6 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kerstbal is dit ook geworden Brigitte, ik vind hem prachtig zo in deze sfeer. Super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Brigitte, wat een prachtige kerstbal heb je weer gemaakt, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstballen.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je deze weer schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Brigitte,

    Je kerstballen zijn super zeg leuk idee.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen