maandag 5 november 2012

Kerstkaart

Hallo allemaal


Ik ben een beetje aan de knutsel gegaan met mijn nieuw verworven  spullen.
Eindelijk met Flexmarkers ingekleurd, behalve het gezicht en de lantaarn, die heb ik met
Copics ingekleurd.
Bij Crealies heb ik een stans gekocht waarmee  je letters kan stansen.
De tekststempel van Nicole's Stamp Addiction heb ik ook op de Kreadoe aangeschaft.
Het ruitjeslint komt van de markt, het ruitjes papier is van Magnolia.
Ook de stempel van Edwin heb ik op de Kreadoe gekocht.
De bloem is uit eigen voorraad, welke stans ik hier voor gebruikt heb weet ik niet meer.
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.
Morgen zal het wel stil zijn , want dan zit ik een dag zonder stroom, dus heb ik geen
licht op mijn werk.


5 opmerkingen:

  1. hallo Brigitte, wat een lief kaartje heb je gemaakt met Edwin als kerstman en leuk dat je je nieuwe spulletjes ervoor hebt kunnen gebruiken, toch altijd weer spannend hoe het uitpakt he? groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kerstkaartje heb je gemaakt Brigitte, ik vind hem prachtig geworden.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart en leuke spullen ook gekocht op de beurs.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig lief kaartje is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen