maandag 23 januari 2012

Een snoezepoezig kaartje

Hallo allemaal
vandaag heb ik tussen de bedrijven door een kaartje gemaakt met een poes als afbeelding op de voorkant.
Als basis heb ik een stuk karton genomen van 10,5 x 21 cm.
Daarvan heb ik met een hoekpons de hoeken afgerond.
Dit heb ik ook gedaan met het binnenste stukje karton.
Met de Spellbinder snijmal Nested Lacey Pennants heb ik de taartpunt uitgesneden.
Het papier wat ik gebruikt heb is van Crafty Secrets uit de Heartwarming Vintage Collection.
Het plaatje is uit een  Morehead knipvel.
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden.



1 opmerking:

  1. hoi Brigitte, wat een schattig kaartje heb je weer gemaakt en ik zie dat hij staat te pronken op je flexmarker koffer, leuk hoor, groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen