zondag 29 januari 2012

Druk, druk, druk...

Hallo allemaal,

sorry dat ik even geen kaartje gepost heb, maar het valt niet mee als je een zoon hebt, die op vakantie moet.
Dan denk je even tijd voor mezelf en dan doet je moeder weer een beroep op je en ik ben slecht in nee zeggen. Mijn man trouwens ook. Dus zijn we gisteren naar Almere geweest om naar een bankstel te kijken.
En van het kaartje en / of het vlaggetje kwam niets terecht.

Vandaag ben  ik vroeg met het posten van mijn kaartje want ik moet straks naar een verjaardag en anders komt er wéér niets meer van.

 
En zo blijf je maar doorhollen, druk druk druk.
Zoals jullie hebben kunnen zien, heb ik er weer een volger bij. Leuk, Anita dat je mijn  blog gevonden hebt. Morgen komt er daarom weer een vlaggetje bij aan de lijn.
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden en ik wens julllie allemaal een prettige zondag.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten