dinsdag 16 september 2014

Een verse start

Hallo Kaartenblogland

ik dacht kom laat ik weer eens een kaartje posten op mijn blog.
Ik wist eigenlijk niet dat het zo lang geleden was dat ik iets van me heb laten horen.
Inmiddels is er sinds de pasen nogal het een en ander gebeurd.
Het belangrijkste daarvan is dat we verhuisd zijn.
Van een 1 hoog portiekwoning naar een flat op de 10e verdieping.
En ik altijd denken dat ik hoogtevrees en liftvrees had.
Nou, echt niet.
Qua ruimte zijn we er op vooruit gegaan, maar qua hobbyruimte ben ik wel achteruit geboerd.
Dus vanmiddag een eerste kaartje gemaakt in mijn nieuwe hobbykamertje.
Inderdaad, je kan niet vroeg genoeg beginnen met je kerstkaarten.
Tot de volegnde post!







6 opmerkingen:

  1. Leuk dat je er weer bent, je hebt een mooie kaart gemaakt ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  2. كثيراً ما يضيّع الإنسان الكثير من وقته في قراءة كتاب غير مفيد، أو قراءة كتاب صعب بينما هناك الأسهل، أو كتاب سطحي بينما هناك الأعمق.
    مدافن للبيع
    مقابر للبيع
    تحميل واتساب الذهبي
    مقابر للبيع
    خبير سيو
    خبير سيو

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen