zondag 26 januari 2014

Aardbei met poedersuiker

Hallo kaartenblogland

ja ja, de frequentie van het bloggen gaat langzaam weer omhoog.
Van de week ben ik bij de dokter geweest omdat ik zo moe was en nou blijk ik
hyperventilatie te hebben en wel in een bijna chronische vorm, want een paar maanden
geleden had ik dit ook.
Dus ga ik me meer toeleggen op het maken van kaarten en dan wel de 3-d variant en
af en toe een stempeltje inkleuren.
Ik heb namelijk zoooooooooveel knipvellen dat ik best wel een jaar vooruit kan en dan zeg ik nog weinig.
Genoeg gezeurd over mezelf, terug naar het kaartje.
Zoals de meeste van jullie wel weten hebben wij een (bijna) perfecte tandem.
Brigitte maakt de kaartjes en Leo schrijft de stukjes uit naam van Brigitte
Toen ik die het stukje schrijft, Leo dus, de foto zag, dacht ik gelijk aan de sneeuw in het noorden
en het groene gras en de plensbuien in het westen en zuiden van ons land omdat ik er een aardbei met 
slagroom in zag.
Helaas gaat deze vlieger niet op, want Brigitte zei dat het een kersentaart is.
Maar ik  schrijf de stukjes en dus laat ik de titel lekker staan.
Na dit kleine intermezzo kruip ik nu weer in de huid van Brigitte
Ik ga ook weer lekker 's-morgens jullie kaartjes bekijken en reacties achterlaten.
Ik heb mijn volgers een beetje verwaarloosd en dat ga ik nu weer goed maken, hopelijk.
Dus tot de volgende kaart!




8 opmerkingen:

  1. Mooi dat jullie elkaar voorthelpen, wen wat het ook mag zijn, je kaart is leuk. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik geniet zo van jullie....tenminste als ik dit berichtje weer lees.....ik zit hier echt met een glimlach.
    en dat zo'n klein landje, zo verschillende weersinvloeden heeft.
    je kaartje ziet er in ieder geval erg mooi uit.
    wat balen van dat hyperventileren....ik hoop dat je met kaarten ga maken je ontspanning terug vindt.
    dank je wel, Leo, voor dit leuke gezellige berichtje.
    fijne avond verder. en doe maar rustig aan met het bloggen. dat loopt niet weg...((:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje Brigitte,bij mij staat het bloggen ook op een laag pitje maar dat komt wel weer.Hoop dat je weer snel de oude bent.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh jeetje vertel mij wat chronische hyperventilatie, zelf heb ik al dit ook en al 20 jaar helaas, heel veel sterkte meis. Je kaartje is prachtig, supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje ziet er super uit Brigitte.
    Fijn dat jullie zo goed samenwerken.
    Veel beterschap.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart en beterschap hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahahah leuk geschreven !
    Ik vind het kaartje super, ook 3d kaartjes kunnen zo
    leuk zijn, jij bewijst het hier maar weer, ga zo door ☺
    En sterkte met je gezondheid..

    Een hele fijne week met heel
    veel leuke dingen en knutselen.

    Veel liefsss van Erica ☼
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen