zondag 11 augustus 2013

Eindelijk een hobbykamer!

Hallo kaartenblogland

eindelijk is mijn droom in vervulling gegaan! IK HEB EEN HOBBYKAMER.

Veertien dagen geleden heeft mijn mannetje het muurtje gezet vor dit project en nu is het helemaal af! Inclusief indeling.
En ik ben me toch een partij trots !
Dit is een panoramafoto van het geheel
Het enige wat nog moet gebeuren is het behang en de deur moet er nog ingehangen worden.
Niet geheel onbelangrijk, want de grootste reden voor het muurtje is dat de katten de onhebbelijke
gewoonte hebben om op mijn hobbyspullen te gaan liggen of er tussen.
Maakt niet uit hoe vol de tafel ligt, de kat gooit het er wel af of gaat er prinsheerlijk tussen liggen.
En dan moet je je hele werkstuk weer eerst ontdoen van de kattenharen voor je verder kan.
Dit is de ene kant van de kamer.
En dit is de andere kant.
Waarschijnlijk zullen jullie wel iets vaker van me horen en zien.



4 opmerkingen:

  1. Dit ziet er super uit Brigitte. Leuk dat je je eigen hobbykamertje hebt. Ikzelf ben nog niet zo ver.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super die kamer van jou genieter maar lekker van!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heerlijk hoor zo'n eigen plekje en ik zie al... aan lintjes geen gebrek haha. Ik kan me voorstellen dat je hier dolgelukkig mee bent, geniet er maar van, groetjes en tot blogs weer, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh wat heb jij een heerlijke hobby kamer,
    daar kan je trots op zijn, heel veel hobby
    plezier in je kamertje en dat er maar mooie
    creaties uit getoverd worden ☺

    Groetjesss Erica ☼

    BeantwoordenVerwijderen