woensdag 19 juni 2013

In to vintage

Hallo kaartenblogland

Ik ben de laatste dagen helemaal into vintage.
Deze kaart heb ik zelf helemaal ontworpen.
 Ik ben begonnen  om de letters met scotch tape op een leeg blaadje te plakken.
Vervolgens ben ik er met inkt overheen gegaan en afgeveegd met een tissue.
Toen heb ik een tissue genomen en die heb ik met Versamark gestempeld, toen erop gedrukt, embossing poeder er op gegooid en heel zachtjes laten verhitten met de heattool, zodat je tape gaat krullen en springen.
Het is als je het leest een heel gebeuren, maar het valt in principe wel mee en het resultaat mag er wel zijn, al zeg ik het zelf.
.




8 opmerkingen:

  1. ohhh wat is dit prachtig.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig Brigitte, een heel mooi kaartje meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele originele kaart Brigitte.

    Groetjes,
    Nans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke vintage kaart.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke vintagekaart Brigitte.

    Groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een superleuke vintagekaart Brigitte, groetjes vanaf ons vakantie stekje, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit heeft een echte vintagelook Brigitte! Mooi gemaakt hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen