dinsdag 1 januari 2013

52 week of Christmas

Hallo allemaal.
Allereerst wil ik jullie allemaal de beste wensen doen toekomen, voor U en allen die U
lief zijn en dat 2013 maar een jaar mag worden met veel gezondheid, liefde en creativiteit.
Dit is mijn eerste bijdraqge aan de 52 weeks of Christmas Challenge van Yvonne.
Het idee is om iedere week een kerstkaartje te maken en geen 50 of zo in november en
december.
Het digistempeltje heb ik ingekleurd met Flexmarkers.
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.


8 opmerkingen:

  1. Super leuk dat je meedoet!!
    En de beste wensen voor het nieuwe jaar!!
    Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Brigitte,
    LEUK dat jij ook wil proberen om iedere week een kerstkaartje te maken voor de challenge bij Yvonne. Ook ik wil het proberen.....zo kunnen we elkaar misschien stimuleren.
    Je bent begonnen met een heel MOOI kaartje.
    Een heel GELUKKIG, GEZOND en CREATIEF 2013 toegewenst voor jou en voor al degene die je omringen.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap hoor dat je dat doet, je kaart is mooi geworden.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje is dit geworden, in de niet
    traditionele kleuren, mooi hoor.
    Hoop dat je het volhoudt, leuk idee !

    Een heel creatief jaar gewenst :)
    Lieve groetjes van Erica ¤

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje Brigitte,mooie kleurtjes.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi Brigitte, heel leuk kaartje en een heel goed voornemen van jou, ik loop ook ieder jaar op het eind weer te stressen, dus ik ben ook zeker van plan met enige regelmaat een kerstkaartje te maken. Voor jou en je gezin ook een heel goed, gezond en creatief 2013, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is die prachtig geworden Brigitte, ik vind het een plaatje. Super meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook de beste wensen voor het komende jaar
    mooie kaart geworden
    groetjes josje

    BeantwoordenVerwijderen