woensdag 31 oktober 2012

Prettige feestdagen in het roze

Hallo allemaal

vandaag ben ik aan de slag gegaan met een kaartje in mijn favoriete kleur: roze
En op de achtergrond heb ik hem in het klein gemaakt als labeltje.

Ooit, als mijn man weer tijd heeft hoop ik dat hij dan een studio''tje voor me maakt, waar ik de
foto''s in kan maken, want overal je kaarten tegenaan zetten is niet alles.
Morgen ga ik met hem naar de Kreadoe, daar kan hij dan misschien inspiratie opdoen. (of ik een hoop inkopen hihi)
Laat morgen wel zien wat ik allemaal gekocht heb, anders vrijdag.
Tot blogs.


6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig kaartje zeg.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat watermerk maak ik in paintshop pro

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt Brigitte, helemaal super is die. Wat gezellig dat je morgen met je man naar de beurs gaat, laat hem maar lekker inspiratie opdoen en jij lekker inkopen, lijkt me helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Brigitte, wat een schattige kaart is dit met een leuke label erin. veel kijk en koopplezier op de Kreadoe, dit jaar ben ik niet van de partij dus ik lees je relaas wel, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen