maandag 17 september 2012

Huisje boompje beestje

Hallo allemaal

hier weer eens een kaartje en een berichtje van mij.
Ik voelde me de laatste tijd zo lusteloos, dat ik niet eens fut had om een kaartje te maken.
Eigenlijk niet eens om mijn huishouden te doen.
Heb het toch maar eens aan de dokter voorgelegd en na bloedonderzoek blijkt dat ik te weinig vitamine D heb.
Vandaag de eerste shot extra vitamines genomen en hier is het kaartje.
Het is gemaakt met de creatable van MD.
Zo ga ik er nog héél veel maken, want ik ben er helemaal weg van.
Kerstkaarten, verhuiskaarten, ik heb er weer helemaal zin in.
En nou ga ik naar mijn bed en morgen weer vroeg op.


8 opmerkingen:

  1. hI bRIGITTE

    iK VIND JE HUIS ER FANTASTISCH UITZIEN, HOOP DAT JE WEER GAUW 100% BENT.
    LIEFS GHEA

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat fijn dat het weer beter gaat met je.
    Je kaart vind ik erg leuk en ben benieuwd hoe de volgende worden.

    Groetjes en beterschap

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is erg mooi je kan zien dat je er weer zin in hebt houden zo groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Daar heb ik inderdaad wel meer van gehoord, daar schijn je inderdaad heel futloos van te zijn, gelukkig weet je nu waar het aan ligt en met extra vitamine D kom je er wel weer. Je kaartje is een schatje geworden Brigitte.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beterschap hoor. Extra vitamines en veel kaartjes maken, daar krijg je extra positieve vitamins van.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Brigitte, gelukkig dat je nu weet waarom je zo moe was, vitamine B schijnt heel goed te werken, dus dat kan alleen maar beter worden, je kaartje is erg mooi geworden, de mal is ook geweldig, veel succes met al je kaartjes en beterschap, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart is dit.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart en gelukkig gaat het weer wat beter met je en eet maar veel vitamines.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen