woensdag 27 juni 2012

Welcome home

Hallo allemaal

het is de laatste twee dag en stil geweest op mijn blog, omdat mijn moeder in het ziekenhuis heeft gelegen.
Niets ernstigs hoor, het was allemaal gepland.Ze is geopereerd aan een vijfvoudige hernia.
Maandag is ze geholpen en vandaag mocht ze al weer naar huis.
Mijn moeder heeft het niet zo op ziekenhuizen, dus wil ze zo snel mogelijk weer naar huis en dan doet ze haar uiterste best om zo snel mogelijk weer weg te kunnen.
De titel van mijn verhaaltje spreekt dus voor zich.
Hier is het bijbehorende kaartje, wat ook gebruikt kan worden als gelukwens voor een nieuwe woning.
Morgen hoop ik weer een nieuw kaartje te maken, maar ik kan het niet beloven.
Ik hoop dat jullie het een leuk kaartje vinden en bedankt voor de leuke reacties op mijn man z'n
lintjesbox.


3 opmerkingen:

  1. hallo Brigitte, nou noem het maar niks bijzonders, een 5 voudige hernia, ik vind een enkele al teveel, maar je kaartje is inderdaad heel toepasselijk en leuk. Heb je hier gaas in de opening gebruikt? groetjes, Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig dat je moeder weer thuis is,
    Je kaartje is leuk geworden.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Brigitte,
    Zo ben ook weer eens aan het bloggen, we zijn op vakantie geweest naar onze dochter die voor een half jaar in Sevilla woont (voor stage) we zijn er nu anderhalve week weer maar ja dan heb je nog genoeg te doen. Ik heb je blog even bekeken en er staan hele leuke dingen op hoor!!! Wat leuk dat je al personeel aan het werk hebt :p
    Maar zonder gekheid je krijgt alles prachtig geordend ik moet ook maar eens personeel inhuren geloof ik :-)
    Wat leuk gedaan met dat (bloemen?) gaas het is een superieur kaartje geworden.
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen